Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Założenie konta w serwisie internetowym HURTERO.pl jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu, dlatego zachęcamy do zapoznania się z nim.
2. Wszystkie pytania dotyczące współpracy prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@hurtero.pl
3. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz sposób dokonywania transakcji sprzedaży przez BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warszawa, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, Numer KRS: 0000809996 (dalej „Sprzedawca”).
4. Hurtownia HURTERO.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, dlatego też w ramach niniejszego portalu możliwa jest rejestracja jedynie kont firmowych. HURTERO.pl współpracuje wyłącznie z firmami, dlatego też aktywowane zostaną wyłącznie konta firmowe. Rejestracja konta w serwisie HURTERO.pl jest równoznaczna z zawarciem umowy o świadczenie usług pomiędzy firmą BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. (ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warszawa, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, Numer KRS: 0000809996) i rejestrującym konto (dalej „Klient”).
5. Warunkiem przeprowadzenia transakcji jest rejestracja konta na portalu HURTERO.pl oraz akceptacja niniejszego regulaminu. Rejestracja konta jest nieodpłatna i wymaga podania danych niezbędnych do utworzenia konta oraz realizacji zamówienia. Dla założenia konta na portalu HURTERO.pl niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
6. Adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta jest adresem kontaktowym, na który HURTERO.pl będzie przesyłać wszelkie informacje dotyczące współpracy z serwisem. Obowiązkiem Klienta jest uaktualnianie adresu w razie jego zmiany.
7. Sprzedający oświadcza, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskiwania i wykorzystywania danych Kupujących przez nieuprawnione podmioty, w związku z czym Kupujący powinni stosować odpowiednie środki elektroniczne i techniczne minimalizujące zagrożenie, w szczególności poprzez stosowanie programów antywirusowych.
8. Sprzedający oświadcza, iż prowadzi na rzecz Kupujących nieodpłatną usługę elektroniczną - Prowadzenie konta Kupującego. Usługa ta świadczona jest 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
9. Sprzedający oświadcza, iż informacje umieszczone na stronie internetowej stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży i nie są ofertami w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
10. Kupujący ma prawo w każdej chwili do złożenia żądania usunięcia konta. Po zgłoszeniu żądania Sprzedający usunie konto w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania.

OCHRONA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

11. Wobec okoliczności, że Serwis Internetowy HURTERO.pl zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności znaki towarowe oraz inne dobra niematerialne (opisy, zdjęcia, banery, materiały audiowizualne) będące przedmiotem ochrony prawa autorskiego, Klient zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa własności intelektualnej.

INFORMACJE NA TEMAT PRODUKTÓW

12. Produkty mogą nieznacznie różnić się od zdjęć na platformie ze względu na różne ustawienia i niedoskonałości kolorystyczne obrazu emitowanego przez monitor oraz drobne zmiany wprowadzane przez producentów.
13. Produkty posiadają (podaną na karcie produktu) sugerowaną cenę detaliczną, określoną przez producenta. Cena ta jest odzwierciedleniem kalkulacji uwzględniającej koszty wysokiej jakości materiałów użytych do produkcji, procesu produkcji opartego o najnowsze technologie w certyfikowanym środowisku produkcyjnym, a także rozpoznawalności i autorytetu marki. Sugerowana cena detaliczna wpisuje się także w wizję marki i postrzeganie jej wizerunku przez klientów docelowych.

RABATY

14. Rabaty ustalane są od RRP (recommended retail price - sugerowanej ceny detalicznej) i zależą od zamawianej ilości produktu, zgodnie z tabelą w karcie produktu. Rabat może zostać zaktualizowany przez Sprzedawcę w zależności od m.in. uzyskiwanych obrotów Kupującego oraz dbania o wizerunek marek dostępnych w serwisie internetowym HURTERO.pl.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ PŁATNOŚCI

15. Kupujący mogą składać zamówienia 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
16. Hurtownia HURTERO.pl nie wprowadza minimalnej kwoty zamówienia.
17. Każdorazowe złożenie zamówienia w sklepie internetowym wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
18. Sprzedający zastrzega, iż do momentu dokonania przez Kupującego płatności, towary będące przedmiotem transakcji, pozostają własnością Sprzedającego. W przypadku braku dokonania płatności w wyznaczonym terminie, Sprzedający ma prawo żądania zwrotu towaru przez Kupującego.
19. Kupujący są zobowiązani do podawania aktualnych danych firmowych i ich aktualizacji. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Kupującego nieprawidłowych danych bądź też brak aktualizacji danych na portalu HURTERO.pl.
20. Zamówienia mogą być opłacone na poniższe sposoby:
  • przelew na konto PLN (16 1140 2004 0000 3102 7957 9052 - mBank)
  • przelew na konto EUR (72 1140 2004 0000 3612 1392 8165 - mBank)
  • PayU
  • pobranie (gotówka przy odbiorze)
21. Sprzedający zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonych zamówień. W przypadku budzącym uzasadnione obawy łamania regulaminu lub działania na niekorzyść wizerunku marki HURTERO.pl może odstąpić od realizacji zamówienia.
22. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Kupujący zostanie o tym fakcie powiadomiony przez Sprzedającego niezwłocznie drogą e-mail lub telefonicznie.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

23. Wysyłki realizowane są w każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek) firmą kurierską DPD w ciągu 24h. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był możliwie jak najkrótszy. Dlatego też zamówienia opłacone lub pobraniowe złożone przed godziną 13:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia. Czas realizacji zależy od: wyboru formy płatności, czasu kompletowania przesyłki oraz czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
24. Koszt wysyłki hurtowej (firmą kurierską DPD) na terenie Polski uzależniony jest od formy płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
  • 20zł w przypadku wpłaty na konto
  • 25zł w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze)
  • koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie
25. Koszt wysyłki DROPSHIPPINGowej na terenie Polski uzależniony jest od sposobu dostawy oraz płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
  • Poczta Polska 10zł (wpłata na konto) / 19zł (paczka pobraniowa)
  • Paczkomaty 10zł (wpłata na konto) / 15zł (paczka pobraniowa)
  • Kurier DPD 20zł (wpłata na konto) / 25zł (paczka pobraniowa)
  • własna etykieta (DPD, Paczkomaty – nadawczy WAW116A) 5zł (wpłata na konto)

REKLAMACJE I ZWROTY

26. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy w dniu dostawy poinformować Sprzedającego, przesyłając wraz z informacją zdjęcia lub film dokumentujące uszkodzenia na adres kontakt@hurtero.pl
27. Z chwilą odbioru przez Kupującego zamówionej rzeczy, na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą, a także niebezpieczeństwo uszkodzenia (przypadkowego lub wynikającego z niepoprawnego przechowywania) lub utraty rzeczy zakupionej.
28. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Kupujących będących przedsiębiorcami i dokonującymi zakupu w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą.
29. Zgłoszenia reklamacyjne powinny być przesyłane drogą elektroniczną na adres kontakt@hurtero.pl
30. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, tj. osobom fizycznym dokonującym czynności niezwiązanych z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W tym celu należy wysłać zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem.
31. W pozostałych przypadkach towar podlega zwrotowi tylko wówczas, gdy sprzedający wyrazi na to zgodę.

PROGRAM PARTNER PREMIUM

32. Z uwagi na dążenie do efektywnej współpracy oraz zapewnienia wysokiej jakości usług Sprzedający przyznaje wybranym Klientom status Partnera Premium.
33. Partnerzy Premium:
  • korzystają z pierwszeństwa w realizacji zamówień, co gwarantuje szybką i sprawną obsługę.
  • otrzymują okresowe bonusy w postaci dodatkowych produktów, w ilości oraz postaci wyznaczonej przez Sprzedawcę.
  • mają zagwarantowany bezpłatny pełny dostęp do materiałów ułatwiających prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych (opisów, zdjęć, banerów, materiałów audiowizualnych) – będących własnością intelektualną Sprzedawcy.
34. Warunki jakie Kupujący musi spełnić, aby otrzymać status Partnera Premium to:
  • brak opóźnień w płatnościach terminowych,
  • minimalny kwartalny obrót (kwartał kalendarzowy) na poziomie 50 tys. PLN brutto. Badanie osiągnięcia Minimalnych Kwartalnych Obrotów następuje po każdym kwartale od momentu rozpoczęcia współpracy z Klientem i jest wykonywane przez Sprzedającego,
  • posiadanie w stałej i ciągłej sprzedaży pełnego asortyment produktów oferowanych w serwisie internetowym HURTERO.pl,
  • utrzymywanie cen produktów na poziomie zbliżonym do sugerowanych RRP lub wyraźne zaznaczenie faktu obniżenia ceny wraz z terminem końca promocji,
  • umieszczenie w wykazie marek (LOVELY LOVERS, BEMINE, MAGNETIFICO) na swoim sklepie internetowym oraz przynajmniej 1szt banera na głównej stronie sklepu internetowego z logo marek zakupionych na portalu HURTERO.pl.
35. Sprzedawca ma prawo odmówić przyznania statusu Partnera Premium lub odebrać status Partnera Premium, w szczególności jeżeli:
  • działania Klienta godzą w wizerunek marki, naruszają założenia biznesowe określone przez Sprzedawcę,
  • Klient w okresie 3 miesięcy kalendarzowych nie złożył żadnego zamówienia w serwisie internetowym HURTERO.pl,
  • Klient nie dba o wizerunek marki lub podejmuje działania negatywnie wpływające na wizerunek marki,
  • Klient nie zapewnia wysokiej jakości obsługi klienta końcowego,
  • Klient nie spełnienia warunków wskazanych w punkcie 34 Regulaminu.
Sprzedawca poinformuje Klienta o utracie statusu Partnera Premium poprzez komunikat w serwisie lub drogą mailową. Z momentem powiadomienia Klient traci prawo do benefitów otrzymanych zgodnie z punktem 33 Regulaminu.
Klient może ponownie uzyskać status Partnera Premium, po spełnieniu warunków wskazanych w punkcie 34 Regulaminu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

36. Umowy między Sprzedającym a Kupującymi zawierane są w języku polskim.
37. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając Mu drogą elektroniczną odnośnik do nowych zapisów. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie sklepu. Jeżeli Klient nie akceptuje wprowadzanych zmian, jest on zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych, a co za tym idzie umowa ulegnie rozwiązaniu. W innym przypadku, po upływie wskazanego terminu, Sprzedawca uzna, iż zmiany zostały zaakceptowane.
38. Zmiany w regulaminie dotyczące niektórych usług elektronicznych (np. konto Klienta, formularz zamówienia) pozostają wiążące w przypadku, gdy Użytkownik został prawidłowo poinformowany o zmianach oraz nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
39. Zmiany w regulaminie nie mają wpływu na już złożone zamówienia oraz zamówienia w trakcie realizacji.
40. Kwestie nieuregulowane powyższym regulaminem podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego.
41. W przypadku wystąpienia sporu związanego z realizacją umowy między Sprzedającym a Kupującym, Strony zobowiązują się do prowadzenia negocjacji w dobrej wierze. W przypadku niedojścia do porozumienia, właściwym Sądem będzie Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego.

Powyższy Regulamin obowiązuje od dnia 1 listopada 2024r.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Poniższy Regulamin obowiązuje do dnia 31 października 2024

Zakładając konto i składając zamówienie zobowiązujesz się do przestrzegania poniższego regulaminu. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z nim:


  • 1. Hurtownia HURTERO.pl współpracuje wyłącznie z firmami. Dlatego aktywowane zostaną wyłącznie konta firmowe. Rejestracja konta w serwisie HURTERO.pl i otrzymanie potwierdzenia realizacji zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług pomiędzy firmą BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. (ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warszawa, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, Numer KRS: 0000809996) i rejestrującym konto, a także wyrażeniem zgody na akceptację postanowień niniejszego Regulaminu wraz z Cennikiem oraz Umową Powierzenia Danych Osobowych, a także Polityką Prywatności.

  • 2. Warunkiem przeprowadzenia transakcji jest rejestracja oraz akceptacja regulaminu.

  • 3. Brak minimalnej kwoty zamówienia.

  • 4. Zamówienia można składać 24h/dobę 7 dni w tygodniu.

  • 5. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

  • 6. Wysyłki realizowane są w każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek) firmą kurierską DPD w ciągu 24h.

  • 7. Zamówienia mogą być opłacone na 3 sposoby:
    - przelew na konto (16 1140 2004 0000 3102 7957 9052 - mBank)
    - PayU
    - pobranie (gotówka przy odbiorze)

  • 8(a). Koszt wysyłki hurtowej (firmą kurierską DPD) na terenie Polski uzależniony jest od formy płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
    - 20zł w przypadku wpłaty na konto,
    - 25zł w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze),
    - koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie.

  • 8(b). Koszt wysyłki DROPSHIPPINGowej na terenie Polski uzależniony jest od sposbu dostawy oraz płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
    - Poczta Polska 10zł (wpłaty na konto) / 19zł (paczka pobraniowa),
    - Paczkomaty 10zł (wpłaty na konto) / 15zł (paczka pobraniowa),
    - Kurier DPD 20zł (wpłaty na konto) / 25zł (paczka pobraniowa),

  • 9. Rabaty ustalane są od RRP (sugerowanej ceny detalicznej) i zależą od zamawianej ilości produktu, zgodnie z tabelą w karcie produktu.

  • 10. Składając zamówienie zgadzasz się na przetwarzanie danych firmy w celu realizacji zamówienia.

  • 11. Jeśli zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane Klient zostanie o tym poinformowany niezwłocznie drogą e-mail bądź telefonicznie.

  • 12. Fakt otrzymania uszkodzonego towaru musi zostać przekazany w dniu otrzymania przesyłki.

  • 13. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni. W tym celu należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem.

  • 14. Na wszystkie zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

  • 15. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji złożonych zamówień. W przypadku budzącym uzasadnione obawy łamania regulaminu lub działania na niekorzyść wizerunku marki HURTERO.pl może odstąpić od realizacji zamówienia.

  • 16. Użytkownicy aktywowanych kont po opłaceniu pierwszego zamówienia nabywają prawo do korzystania z materiałów promocyjnych (teksty, zdjęcia, banery) - wyłącznie podczas sprzedaży produktów zakupionych na HURTERO.pl

  • 17. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był możliwie jak najkrótszy. Zamówienia opłacone lub pobraniowe złożone przed godziną 13:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia. Czas realizacji zależy od: wyboru formy płatności, czasu kompletowania przesyłki oraz czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.

  • 18. Kwestie nieuregulowane powyższym regulaminem podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego.